Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Režim – běžný
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eurokoberce.cz.
Veškeré kontaktní informace na nás naleznete v sekci „Kontakty“ (tato sekce je součástí těchto obchodních podmínek).
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka, spotřebitele). Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.eurokoberce.cz, je firma EURO KOBERCE s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze dne 3.10.94 od. C vložka 31932.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.
Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
Prodávající (dodavatel) – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel (kupující) – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující, který není spotřebitel – podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Uzavření kupní smlouvy – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.
Jak nakupovat
1. V první řadě proveďte výběr zboží-podlahové krytiny.
2. Zašlete e-mailem objednávku na Vaše vybrané zboží, kde je nutné udat následující údaje, které jsou nezbytné pro bezproblémovou komunikaci :
jméno, příjmení a adresu příjemce, telefonický kontakt (důležité pro přepravní společnost, aby se s Vámi řidič mohl spojit a tak upřesnit čas dodávky) a e-mailovou adresu pro naši snazší komunikaci. Způsob dopravy nebo vyzvednutí. A způsob platby.
3. Jestliže je objednávka úspěšně odeslána bude Vám v nejkratší možné době potvrzena. V potvrzení Vaší objednávky, ve kterém bude přesně uvedeno, jaké zboží a za jakou cenu jste si vybrali, popř. způsob dopravy (expedice) a její cena, kterou jste si zvolili. Pozor, pokud Vám potvrzení elektronickou poštou nepřijde, je možné, že se objednávka správně neuložila. V tom případě nás prosím kontaktujte.
4. Všechny ceny jsou uvedené včetně DPH.
5. Rozměry u zboží jsou v uvedeny v centimetrech.
Nákupní řád
1. Každá objednávka učiněná zákazníkem je návrhem kupní smlouvy a je považována za závaznou. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
2. Smlouva je uzavírána v jazyce českém. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto všeobecných obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.eurokoberce.cz.
3. Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že mu zboží nebude dodavatelem dodáno, o této skutečnosti bude kupujícího bez odkladu písemně informovat.
4. Veškerá data získaná od zákazníků slouží výhradně pro vnitřní potřebu společnosti. Na bezpečnost těchto dat je kladen maximální důraz a jsou zabezpečena proti zneužití. Výjimku z tohoto ustanovení tvoří externí dopravce, kterému je na objednávce předáváno nezbytně nutné minimum údajů o zákazníkovi, sloužící pro bezproblémové doručení zboží.
5. Jestliže spotřebitel zjistí vadu nebo zboží neodpovídá údajům požadovaným v objednávce, má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 3 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V takovém případě musí být odstoupení od smlouvy nejlépe spolu s vráceným zbožím doručeno prodávajícímu nejpozději pátý den od doručení zboží.
Zboží je třeba doručit kompletní, spolu s původním obalem, nepoškozené a nejevící známky užívání, spolu s dokladem prokazujícím koupi zboží u prodávajícího na adresu uvedemou na objednávce.
V případě, kdy by vracené zboží bylo poškozené nebo nekompletní, vyhrazujeme si právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. Pokud spotřebitel takto od smlouvy odstoupí, vrátíme mu částku odpovídající kupní ceně do 3 dnů od převzetí a kontroly zboží, nejpozději do 30 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy.
Dopravné a doběrečné není součástí kupní ceny, jeho úhradou hradí kupující náklady řádného doručení a předání zboží, tyto částky se nevracejí. Vrácení zboží formou dobírky nebude naším obchodem přijato, doporučujeme jeho zaslání formou balíku. Projev vůle odstoupit od smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte svého práva, neboť zaslání samotného zboží zpět nelze automaticky považovat za projev vůle odstoupit od smlouvy.
K přepravě zboží využíváme služeb PPL a TOPTrans, platí pro ČR
Zvolí-li kupující platbu na dobírku, bude mu vedle dopravného dále účtováno doběrečné ve výši 120,- Kč.
Cena za dopravu a doběrečné nejsou součástí kupní ceny. Objednáním zboží včetně jeho dopravy (ze strany kupujícího) a potvrzením objednávky (ze strany prodávajícího) vzniká vedle kupní smlouvy smlouva o přepravě zboží zahrnující závazek prodávajícího zajistit včasné a řádné dodaní věci a závazek kupujícího uhradit výše uvedené náklady přepravy, popř. také doběrečné (v případě zvolení platby na dobírku). Splnil-li prodávající svůj závazek vyplývající ze smlouvy o přepravě řádně a včas, a kupující si zboží nevyzvedne, má prodávající nárok na náhradu nákladů za dopravu zboží zpět od kupujícího.
Způsob expedice a dopravy zboží je upraven v sekci Doprava zboží, která tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek.
Doprava zboží
Expedice zboží
Zboží je expedováno v rámci České republiky zpravidla do 5-ti pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě jiné dodací lhůty Vás budeme nejpozději následující pracovní den po přijetí Vaší objednávky informovat. Lhůtu 5-ti pracovních dnů nelze dodržet, pokud zboží není na skladě a je nutno ho objednat. V tomto případě Vás budeme nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky informovat a dohodneme s Vámi náhradní termín dodání. Pokud kupující s navrhovaným náhradním termínem dodání nebude souhlasit, může od smlouvy odstoupit. V případech, kdy zákazník platí bankovním převodem, běží expediční lhůta 3 pracovních dnů až od obdržení a zaúčtování platby. Daňový doklad, společně s dodacím listem Vám bude ve většině případů zaslán společně se zásilkou. V některých případech bude zaslán dodatečně poštou z důvodu maximálního urychlení expedice zásilky k Vám.
Doprava objednaného zboží je zajišťována PPL nebo u rozměrnějších zásilek přepravní společností TOPTrans.
Přepravní společnost PPL doručuje zásilky v rámci České republiky většinou do 24 hodin od okamžiku expedice. Jedná se vždy o pracovní dny, nikoliv o víkend nebo svátek.